reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Pavel Hrica

Pavel Hrica

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  20x

Je riaditeľom organizácie Cesta von, ktorá sa venuje ľuďom narodeným do generačnej chudoby. 10 rokov bol programovým riaditeľom Nadácie Pontis. 9 rokov zastrešoval tvorbu výchovného programu v Slovenskom skautingu. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Knižné odporúčania 2023, ktoré nikto nepýtal

Pavel Hrica

Knižné odporúčania 2023, ktoré nikto nepýtal

Sám sa čudujem tomu, že môj každoročný knižný prehľad viacerí čítate i napriek jeho nezvládnuteľnej dĺžke.

  • 30. dec 2023
  • Páči sa: 8x
  • Prečítané: 2 951x
  • 0
Knižné odporúčania 2022, ktoré nikto nepýtal

Pavel Hrica

Knižné odporúčania 2022, ktoré nikto nepýtal

Horší zločin ako pálenie kníh je, ak ich nečítame. Tento rok som ho občas páchal.

  • 31. dec 2022
  • Páči sa: 4x
  • Prečítané: 846x
  • 0
Knižné odporúčania 2021, ktoré nikto nepýtal

Pavel Hrica

Knižné odporúčania 2021, ktoré nikto nepýtal

Titulok už nie je tak úplne pravda. Jeden človek sa ma nedávno pýtal, že kde je môj tohtoročný čitateľský denníček.

  • 30. dec 2021
  • Páči sa: 8x
  • Prečítané: 1 811x
  • 0
Knižné odporúčania 2020, ktoré nikto nepýtal

Pavel Hrica

Knižné odporúčania 2020, ktoré nikto nepýtal

Paradoxne, v koronovom roku, kedy sme viac času trávili doma, som prečítal menší počet kníh. No nejde o čísla, už som dosť starý na súťaženie. Tieto zápisky mi pomáhajú vracať sa k jednotlivým titulom, ešte raz si ich prežiť.

  • 8. jan 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 458x
  • 1
Knižné odporúčania 2019, ktoré nikto nepýtal

Pavel Hrica

Knižné odporúčania 2019, ktoré nikto nepýtal

Zápletku poznáte. Planéte hrozí katastrofa, ľudstvo sa musí urýchlene vysťahovať. Každý dostane hmotnostný limit na batožinu, ktorú si môže so sebou zobrať do rakety. Ja a vy však nerušene dopíjame whisky s ľadom.

  • 29. dec 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 888x
  • 0
reklama
Knižné odporúčania 2018, ktoré nikto nepýtal

Pavel Hrica

Knižné odporúčania 2018, ktoré nikto nepýtal

Knižnými odporúčaniami sa nechávam rád ovplyvňovať. Už dlhšie si i ja známkujem a poznámkujem, čo som prečítal. Rating je prísny, keďže sa snažím nezabíjať čas zlými knihami. Aj trojhviezdičkový titul už určite stojí za to.

  • 4. jan 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 247x
  • 9
reklama
SkryťZatvoriť reklamu